Monday 11 August 2008

Mockba! Da!

Terveiset Moskovasta! Reitti tulikin tata kautta, koska rajanylityksessa unohtui tai havisi yksi immigration-paperi ja olen periaatteessa laittomasti maassa.

Muuten kaikki hyvin, matkanteko on aika hidasta, mutta eipa tuo haittaa. Laitan parempaa dokumenttia kun olen hieman pirteampi :)

Olen taalla ehka kaksi yota, olen nyt ajanut 3 paivaa putkeen ja olisi aika pitaa pieni tauko. Eika sita varmaan ihan joka vuosi Moskovassa muutenkaan tule kaytya. Olin Punaisen Torin takana tanaan, mutta etsiskelin saadyllisen hintaista hotellia. Nyt olen jossain ok hotellikompleksissa n 5km punaiselta torilta koilliseen. Yo maksaa 3000r eli vahan alle 90eur.

6 comments:

Anonymous said...

Jiihaa! Idän lehmipoika etenee tuulen lailla.

Joo, muista levätä.

Ja semmoisia ne paperit on, häviää rajoilla. Toivottavasti ei tule mutkia matkaan. (Ei oo pokkaa opastaa enempää, kun tosiaan itellekin on tullut tutuksi ne Pietarin porttikäytävät...)

Turvallisia kilometrejä!

Testi said...
This comment has been removed by the author.
Ville Tawaststjerna said...

Moro!

Tsemiä matkaan, otapa paljon kuvia ja piirrä reittiviivaa jossain vaiheessa.

Anonymous said...

Mahtavaa kun jotkut toteuttaa unelmiaan eivätkä vain unelmoi... Tapasin hemmon matkan varrella ja ei muuta kuin upeaa ja turvallista matkaa, blogia seurataan.

Anonymous said...

Niku eilen illalla "kämäsessä" tienvarsimotellissa näillä leveyspiireillä: 49.17138 E 40.60205

http://maps.google.fi/

Linnuntietä sellaiset 580 km Sotsiin. Ehkäpä pe Sotsissa.

Anonymous said...

Heippa

Mahtava lukea sun reissusta.
Nyt vasta hokasin, että tänne voi kanssa kirjoitella kommentteja.

Tultiin juuri Moskovasta kerhon reissulta. Siellä oli mukana 9 kerholaista ja 7 pyörää. 2500 km ja Moskovassa keskustassa kaahailua 120 km/h. Oli erinomainen reissu. Kerron lisää, kun tavataan.

Aja varovasti.

Terveisin
Pekkavee